Warto zobaczyć

wtorek, 21 lipca 2015

Polska grywalizacja zdobywa brązowego lwa podczas Cannes Lions!

grywalizacja mcdonalds gra motywacyjna
Na temat gier motywacyjnych, które skłaniają do aktywności fizycznej pisałem już kilkukrotnie. Nie inaczej będzie i teraz, jednak rozwiązanie, które chcę Ci przedstawić jest inna niż te wcześniejsze. Jego oryginalność i wyjątkowość potwierdza otrzymany brązowy lew podczas tegorocznego Cannes Lions. Na czym polega ta grywalizacja? Przekonajmy się!

"Move Update" to rozwiązanie przeznaczone dla młodszych odbiorców powiązanych z działalnością McDonalda, od którego wyszła inicjatywa stworzenia tego projektu. Polega ono na połączeniu gier mobilnych dostępnych na smarfonach, wraz z jedną ze sportowych aplikacji. Dzięki takiemu mechanizmowi aktywności fizyczne naliczane przez aplikację zostają przekazane także do gier, a te nagradzają wysiłek dodatkowymi bonusami.

Taka opcja jest dostępna od maja i aktualnie została wprowadzona do takich gier jak np. "Wrap it!", "Chikker Defense", czy "Powrót Drwala". Natomiast bonusy, o które możesz się postarać to np. spowolnienie czasu, czy zamrożenie wrogów. Co najciekawsze kod umożliwiający połączenie gry z aplikacjami został udostępniony całkowicie za darmo. Poniżej film promujący grywalizację:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz