wtorek, 21 lipca 2015

Polska grywalizacja zdobywa brązowego lwa podczas Cannes Lions!

grywalizacja mcdonalds gra motywacyjna
Na temat gier motywacyjnych, które skłaniają do aktywności fizycznej pisałem już kilkukrotnie. Nie inaczej będzie i teraz, jednak rozwiązanie, które chcę Ci przedstawić jest inna niż te wcześniejsze. Jego oryginalność i wyjątkowość potwierdza otrzymany brązowy lew podczas tegorocznego Cannes Lions. Na czym polega ta grywalizacja? Przekonajmy się!

"Move Update" to rozwiązanie przeznaczone dla młodszych odbiorców powiązanych z działalnością McDonalda, od którego wyszła inicjatywa stworzenia tego projektu. Polega ono na połączeniu gier mobilnych dostępnych na smarfonach, wraz z jedną ze sportowych aplikacji. Dzięki takiemu mechanizmowi aktywności fizyczne naliczane przez aplikację zostają przekazane także do gier, a te nagradzają wysiłek dodatkowymi bonusami.

Taka opcja jest dostępna od maja i aktualnie została wprowadzona do takich gier jak np. "Wrap it!", "Chikker Defense", czy "Powrót Drwala". Natomiast bonusy, o które możesz się postarać to np. spowolnienie czasu, czy zamrożenie wrogów. Co najciekawsze kod umożliwiający połączenie gry z aplikacjami został udostępniony całkowicie za darmo. Poniżej film promujący grywalizację:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz