Trzy miliony dolarów - taka miła kwota czekała na swojego wybawcę na jednym z kanadyjskich przystanków w Vancouver. Jedyne co musiałeś zrobić to przyjść, rozbić szybę za którą wyłożona była gotówka i mogłeś ją zabrać ze sobą do domu. Jedyne ograniczenie to korzystanie jedynie z własnego ciała - zakazane było używanie jakichkolwiek narzędzi. Taka grywalizacja połączona z promocją została wprowadzona przez "3M" - producenta kuloodpornych szyb antywłamaniowych, które i tutaj chroniły stos dolarów. Wielu śmiałków próbowało swoich sił bezskutecznie, a wprowadzonej zasady strzegli ochroniarze. Akcja miała miejsce już dobre 10 lat temu, jednak jej wyjątkowość pozostała w pamięci do dziś. Sukces obranej strategii promocyjnej firma zawdzięcza przede wszystkim dobremu produktowi, który nie dawał szans uczestnikom zabawy, ale także pomysłowość i grywalizacja tu użyta stworzyły razem wirusowo przekazywaną przez społeczność reklamę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz